Arti dhe kultura janë përdorur gjithmonë për të dërguar mesazhe të caktuara dhe për të krijuar një ndikim të caktuar. Dhe dizajni grafik është një nga format kulturore që është imponuar gjithnjë e më shumë vitet e fundit dhe përmes së cilës mendjet e reja dhe krijuese dërgojnë mesazhe të caktuara.
Një nga ata stilistë është Liridon Ali nga Tetova i cili me mbështetjen e FITR zhvillon studion e tij grafike për dizajn dhe printim, dhe është një autor i ri që dëshiron ndryshim dhe që kundërshton me guxim të gjitha stereotipet. Ishin modelet e tij dhe mesazhet që ai dërgoi që ngjallën interes publik.
Sa fuqi dhe fuqi ka një dizajn për të dërguar një mesazh me përgjegjësi shoqërore?
Me dizajnin e komunikimit, ju krijoni jo vetëm një dizajn, por edhe një mesazh specifik. Një mesazh me një qëllim dhe qëllim të caktuar për të arritur audiencën e dëshiruar.Dizajni grafik edhe në situata të caktuara ka më shumë fuqi për të ndikuar sesa vetë fjalët e shkruara. Nuk është rastësi që njerëzit janë shumë më të përgjegjshëm ndaj formave vizuale, të cilat tërheqin vëmendjen e tyre.
Keni mbaruar Fakultetin e Dizajnit Grafik në vend dhe keni vazhduar shkollimin tuaj në Amsterdam. Sa qëndrimi jashtë ju hapi horizonte dhe perspektiva të reja?
Po, unë kam qenë në Amsterdam, Universiteti i Arteve në Amsterdam, në dy raste, tre muaj më vonë, përmes programeve të shkëmbimit. Aty pata mundësinë të takoj një kulturë të re, të ndiej një energji të re artistike për mua, të përjetoj një kulturë të re që nuk njeh stereotipe dhe kufij. Ose siç tha një nga profesorët e mi, “Një destinacion nuk është kurrë një vend, por një mënyrë e re për të parë gjërat”. Mjedisi i ri gjithashtu nënkupton mësimin e gjërave të reja, ideve dhe praktikave të reja që, nëse lihen të mbyllura në mjedisin tuaj lokal, mund të mos ndodhin. Qëndrimi jashtë vendit është një mundësi e vërtetë për tu përmirësuar, për të provuar diçka të re, për të rritur vetëbesimin artistik.
A ka ndonjë tendencë në dizajnin grafik vitet e fundit?
Po, është e ashtuquajtura Dizajn ose dizajn i sheshtë me ngjyra të heshtura.
Përdoret shumë kohët e fundit, sepse lejon që dizajni të duket më i ndritshëm, thekson thjeshtësinë dhe në të njëjtën kohë bën përshtypje.
A mund të tregoni një ose dy projekte në të cilët keni punuar dhe që ju kanë përmbushur veçanërisht?
Dizajni im i bluzave sigurisht që është diçka që më bën veçanërisht krenar, por ekziston edhe dizajni i plotë dhe identiteti i markës që kam krijuar për projektin Modi Mall & Modi Living në lagjen Shkup Butel, i cili doli i mrekullueshëm.
Kur bëhet fjalë për dizajnin, a ju sugjerojnë klientët diçka apo i besojnë produktit tuaj dhe ju lënë juve të krijoni?
Unë kam përvoja të ndryshme. Ndonjëherë klientët sugjerojnë, herë të tjera më lënë mua, por në përgjithësi shumica kanë besim dhe për këtë arsye duan të punojnë së bashku. Gjëja më e rëndësishme është që në fund të dalin modele të mira.
Cili është mesazhi juaj për stilistët e rinj që duan të fillojnë studion e tyre të dizajnit grafik?
Jini të guximshëm dhe të vendosur. Nuk është e lehtë, kërkon angazhim dhe dëshirë, shumë orë pune gjatë ditës, por sigurisht që ia vlen investimi!