Ne kemi mbështetur 10 kompani startape që do të vendosin produkte brenda sfidës së "Startap Heronjtë"

Një total prej 10 kompanive startap do të vendosin produktet e tyre inovative në raftet e marketeve Tineks, brenda sfidës “Startap Heronjtë” – Nga super ideja në supermarket, realizuar nga Fondi i Inovacioneve dhe i Zhvillimit Teknologjik, në bashkëpunim me partnerin korporativ “Marketi Tineks”, mbështetje nga Programi i Rritjes së Punësimit të Tregut (IME) të Agjencisë Zvicerane për Zhvillim dhe Bashkëpunim dhe Faktor Trust – një shoqëri financiare faktorizimi.

Produktet e zgjedhura që do të kenë mundësinë e shitjes në tregje për herë të parë u drejtohen kompanive: Baking Factors, Eval, Matrioshka, Plant Engineering, Pro-Fitr VIS, Kinado, Heltish, Skup, Pivara Bakreski dhe Fila Kozmetik.

“Së bashku me partnerët tanë kemi realizuar një sfidë të rëndësishme përmes së cilës për dhjetë kompani vendase startape ne siguruam prodhimin dhe vendosjen komerciale të produkteve të tyre inovative, gjë që u jep atyre një mundësi të shkëlqyeshme për të rritur shitjet dhe idenë e tyre për t’u rritur në një biznes real fitimprurës. Me këtë ne vazhdojmë të tregojmë se FIZHT është gjithmonë në krah të kompanive inovative që kanë një vizion dhe potencial për sukses. Unë besoj se përmes Programit të Inovacionit të Korporatave të FIZHT, së shpejti do të inkurajojmë më shumë bashkëpunime të tilla të suksesshme midis kompanive startape dhe korporatave të mëdha, të cilat shpejt do të transformojnë ekosistemin startap maqedonas, “tha Kosta Petrov, drejtor i Fondit të Inovacioneve dhe të Zhvillimit Teknologjik.

Produktet do të jenë në raftet e shënuara posaçërisht deri në fund të vitit, në vendet e paracaktuara të shitjeve dhe do të marrin ndihmën e duhur në përgatitjen e një fushate marketingu për promovim. Për më tepër, ata do të përfshihen në komunikimin e integruar të marketingut dgjital të zinxhirit të marketeve.

“Tineks është një kompani që vazhdimisht me vetëmohim u jep mbështetjen e saj kompanive që janë në zhvillim dhe që kanë nevojë për pak mbështetje për t’u paraqitur mirë në treg dhe për të zhvilluar me sukses vizionin e tyre. Këtë herë, ne jemi veçanërisht të nderuar të jemi pjesë e projektit “Startap Heronjtë” në bashkëpunim me FIZHT dhe IME ku kemi mundësinë të shohim shumë entuziastë cilësorë, energjikë, shumë të motivuar dhe t’u japim atyre një shans për të vendosur produktet e tyre në marketet Tineks. Në raftet e Tineks, produktet e tyre do të jenë “krah për krah” me markat me famë botërore dhe do të luftojnë për vendin e tyre në treg. Përmes kanaleve tona të marketingut dhe promovimit, ne do t’u japim atyre mundësinë të bëjnë mirë. ” të paraqiten para konsumatorëve dhe të fitojnë “simpatitë” e tyre. Me këtë bashkëpunim ne shpresojmë të kemi klientë të kënaqur dhe bashkëpunëtorë të kënaqur të rinj, “tha Cvetanka Hristovska, drejtoreshë e markës së Tineks.

Thirrja kishte për qëllim kompanitë e vogla startape që kanë zhvilluar tashmë një prototip të një produkti inovativ me potencial për vendosje, për të realizuar aktivitete që do të përgatisin produktin e tyre për hyrjen e suksesshme në tregun me pakicë në marketet e Tineksit.

“Startap Heronjtë“ do të jetë një nxitje për të gjitha startapet e tjera të ndjekin këtë shembull dhe të zhvillojnë produkte të përparuara teknologjikisht dhe inovative për tregjet e brendshme dhe ndërkombëtare. “IME do të vazhdojë të jetë një partner i Fondit të Inovacioneve dhe të Zhvillimit Teknologjik në organizimin e sfidave të reja me qëllim që të mbështesë në ndërtimin e konkurrencës së ndërmarrjeve inovative mikro, të vogla dhe të mesme dhe punësimin e sa më shumë të rinjve dhe grave,” tha Goran Damovski, udhëheqës i programit zviceran IME.

Buxheti i përgjithshëm i parashikuar për sfidën është 7 milion denarë, nga të cilët FIZHT siguroi gjashtë dhe IME një milion denarë, me një shumë maksimale për aplikim prej 600,000 denarë. 

Thirrja publike ishte e hapur nga 22.04. deri më 25.05.2021, në të cilën 22 kompani që hynë në përzgjedhjen përfundimtare, paraqitën produktet e tyre para Komisionit të vlerësimit dhe përzgjedhjes.

Komisioni që vendos për përzgjedhjen përfundimtare përbëhej nga ekspertë në fushën e sfidave, në fushën e zhvillimit të biznesit dhe/ose marketingut dhe shitjeve dhe nga një ekspert nga Tineks, IME dhe FIZHT.

Më shumë detaje rreth projekteve të zgjedhura mund të gjenden e mëposhtme.