Bazuar në Rregullat për organizimin dhe zbatimin e garave ose sfidave për të inkurajuar inovacionin në fushat prioritare të shkencës dhe teknologjisë nga 20.01.2020, nr. ark. 01-514/17, Rregullat për plotësimin e Rregullave për organizimin dhe zbatimin e garave dhe sfidave për të inkurajuar inovacionin në fushat prioritare të shkencës dhe teknologjisë nga 16.03.2020, nr. ark. 01-797/6, dhe Rregullat për plotësimin e rregullave për organizimin dhe zbatimin e garave dhe sfidave për të inkurajuar inovacionin në fushat prioritare të shkencës dhe teknologjisë nga 01.06.2020, nr. ark. 01-1662/5, Fondi për Inovacion dhe Zhvillim Teknologjik më 17.03.2021 njofton
Një nga qëllimet e sistemeve moderne të arsimit është të inkurajojë studentët të mendojnë lirshëm dhe të gjejnë zgjidhje kreative për problemet dhe çështjet me të cilat përballen. Në të njëjtën kohë, është e rëndësishme të ushqejmë kuriozitetin e fëmijëve për botën në mënyrë që të rishikojë të vërtetat e definuara të paracaktuara. Qëllimi është të inkurajojë mësuesit/et, studentët të njohin aftësitë e tyre, të përmirësojnë aftësitë e tyre dhe të bashkëpunojnë në drejtim të qëllimeve të përbashkëta. Vetëm kështu do të jemi në gjendje të rrisim breza që do të përmirësojnë mënyrën e të menduarit, mënyrën e praktikimit të aktiviteteve tona të përditshme dhe komunikimin me njëri-tjetrin.
Ruajtja dhe përmirësimi i mjedisit jetësor është një nga prioritetet themelore si në nivelin globalë, ashtu edhe në nivelin kombëtarë, dhe gjithashtu një nga temat që përfaqësohet më shpesh në projektet e deritanishme hulumtuese.
Duke filluar nga kjo, Fondi për Inovacion dhe Zhvillim Teknologjik (FITR) dhe Ministria e Arsimit dhe Shkencës (MASH) ju ftojnë të merrni pjesë në „“Sfida për hulumtuesit e rinj 4 – PROJEKTET E GJELBËRTA”..
Projektet hulumtuese duhet të jenë në fushat e shkencave natyrore dhe teknike. Procesi i hulumtimit duhet të bazohet në “metodë shkencore”, respektivisht të përfshijë formulimin, testimin dhe konfirmimin/modifikimin e hipotezës me anë të eksperimentit dhe vëzhgimit. Rezultatet e projektit hulumtues duhet të jenë të pranueshme në ruajtjen dhe përmirësimin e mjedisit jetësor dhe të biodiversitetit.
Kohëzgjatja e projektit hulumtues nuk duhet të kalojë 12 (dymbëdhjetë) muaj.
Projektet hulumtuese të propozuara duhet të jenë të plotësuara të programit mësimdhënës dhe të korrespondojnë me aftësitë njohëse të grupmoshës.
Projektet e propozuara duhet të rezultojnë në rezultate të dukshme, siç janë: ese hulutuese, përpunimi i detyrës së projektit, përpunim të produktit, material audio-vizual, material dixhital, etj. Në veçanti inkurajohen projekte rezultatet e të cilave do të prodhojnë material digjital që mund të jetë i dobishëm për replikimin e projekteve të ngjashme nga shkollat tjera.
Aktivitetet e projektit mund të përfshijnë model të aktiviteteve në distancë, aktivitete të kryera individualisht nga studentët në mjedisin e shtëpisë, model hibrid të aktiviteteve në distancë të kombinuara me praninë fizike dhe aktivitetet në grupe të vogla, si dhe aktivitete me prani fizike që janë në përputhje me protokollet për mbrojtje nga Covid19.
Buxheti i përgjithshëm për këtë sfidë është 3.000.000 (tre milion) denarë.
Do jenë të caktuara shpërblimet në llojin e grantit në dy kategori :
Buxheti individual i propozim-projektit mund të jetë minimumi 100,000 (njëqind mijë) denarë dhe nuk mund të kalojë 200,000 (dyqind mijë) denarë.
Mjetet do të paguhen paraprakisht, në dy këste dhe atë, kësti i parë në shumën e gjysmës së buxhetit total të projektit do të paguhet pas nënshkrimit të Marrëveshjes së ndarjes të shpërblimit, kësti i dytë do të paguhet në përputhje me dinamikën e shpenzimit të mjeteve pasi ato janë shpenzuar minimumi 80% të pagesës së parë.
Të gjithë anëtarët e ekipeve nga projekt-propozimet e përzgjedhura, Fondi për Inovacion dhe Zhvillim Teknologjik dhe Ministria e Arsimit dhe Shkencës do t’iu ndajë çertifikata për pjesëmarrjen në sfidë.
Pajisjet e prokuruara me mjetet e ndara për zbatimin e projektit do të mbeten pronë e shkollave – fituesë të shpërblimeve.
Granti do të përfshijë dhe shpërblim në vlerë prej 30,000 (tridhjetë mijë) denarë për mësues/e për projektin e zbartuar me sukses për mësuesit dhe mësueset që do të udhëheqin projektet e shpërblimeve, ndërsa këto mjete mund të shfrytëzohen për furnizim: kompjuter personal, tabletë, printerë dhe / ose lloje të tjera të pajisjeve të vogla dixhitale të pranueshme në procesin e mësimdhënies.
Fondi mbanë të drejtën të mos i ndajë të gjitha shpërblimet derisa nuk ka cilësi të mjaftueshme të propozim-projektit ose nuk janë të plotësuara kushtet e ndarjes së shpërblimit në përputhje me Rregullat.
Thirrja i referohet të gjitha shkollave fillore dhe të mesme në territorin e Republikës së Maqedonisë së Veriut dhe për të gjithë nxënësve kreativ me dëshirë për të eksploruar dhe të cilët kanë interes të veçantë për ruajtjen dhe përmirësimin e mjedisit jetësor.
Garuesi duhet të jetë një shkollë fillore ose të mesme e cila është:
Secili garues duhet të paraqitet me ekip garues i cili përbëhet nga:
Përmes kësaj thirrjeje, Fondi për Inovacion dhe Zhvillim Teknologjik dhe Ministria e Arsimit dhe Shkencës duan të theksojnë se çdo fëmijë dhe i ri ka aftësinë të përfshihet në procesin e aktiviteteve hulumtuese. Për të inkurajuar mendim në drejtimin e edukimit dhe zbatimin e këtyre aftësive, inkurajojmë projekte që:
Aktivitetet e parashikuara në propozim-projektin duhet të korrespondojnë me aktivitetet hulumtuese dhe zhvillimore, respektivisht propozim-projekti duhet të përfshijë aktivitete që do të testojnë hipotezën e definuar përmes eksperimentit dhe vëzhgimit.
Aktivitetet e marketingut dhe shitjes (që synojnë arritjen e zgjidhjes për gatishmërinë dhe pjekurinë e investimeve për futjen në treg).
Shpenzimet e pranueshme për financim janë:
Vetëm shpenzimet e bëra për aktivitetet e kryera gjatë kohëzgjatjes së projektit janë të pranueshme për financim.
Fondi mbanë të drejtën për të negociuar me fituesit në lidhje me definimin e aktiviteteve të projektit dhe buxhetit bazuar në rekomandimet e marra nga Komiteti i Vlerësimit dhe Përzgjedhjes para nënshkrimit të Marrëveshjes së ndarjes të shpërblimit.
Gjatë formulimit të propozim-projektit, si dhe gjatë zbatimit të tij, garuesit dhe fituesit e çmimeve duhet t’iu përmbahen kushteve principiele etike të punës hulumtuese, dhe atë:
Vlerësimi, përzgjedhja dhe sjellja e vendimit përfundimtar për zgjedhjen e fituesve të shpërblimeve, kryhet nga Komisioni për vlerësimin dhe zgjedhjen.
Vlerësimi i projektit përbëhet nga disa hapa:
Çdo projekt-propozim vlerësohet nga Komisioni për vlerësimin dhe zgjedhjen, nga të paktën 5 (pesë) anëtarë e cila përfshin:
Çdo projekt-propozim do të vlerësohet sipas kritereve të mëposhtme:
Kriteri | Vlera |
1.Pajtueshmëria e projekt-propozimit me qëllimin e thirrjes publike Shumica e pikëve nën këtë kriter do t’u jepen atyre projekt-propozimeve që do të ofrojnë ide origjinale për projekte hulumtuese që janë të kompletuara me mësimdhënien e programeve, por nuk janë pjesë e përmbajtjes së mësimdhënies standarde. Më së shumti pikë do të marrin dhe ata projekt-propozime që në mënyrë aktive përfshijnë anëtarët e ekipit në gjenerimin e njohurive shkencore. Përparësi do të kenë projektet me karakter ndërdisiplinor. | 25% |
2.Kapaciteti i ekipit të projektit Më së shumti pikë nën këtë kriter do të marrin garuesit të cilët ekipi i projektit përfshin anëtarë me motive të ndryshme, aftësi dhe aftësit e e përshtatshme për aktivitetet e parashikuara në projekt-propozim, si dhe ekipet gjithëpërfshirëse. | 30% |
3.Cilësia e propozim-projektit Më së shumti pikë nën këtë kriter do t’u jepen atyre projekt-propozimeve që kanë përcaktuar qartë dhe në mënyrë të përshtatshme hipotezën, fazat e hulumtimit dhe zhvillimit dhe rezultatet e pritura. | 25% |
4.. Zbatueshmëria e rezultateve të hulumtimit dhe përhapja Më së shumti pikë nën këtë kriter do t’u jepen garuesëve projekt- propozimeve të cilët çojnë në rezultate që kanë potencial për zbatim praktik në ruajtjen dhe përmirësimin e mjedisit jetësor. Shumica e pikëve do t’u jepen edhe atyre projekteve që ofrojnë aktivitete për të promovuar rezultatet e projektit në drejtim që të shumëfishojnë procesin me përvojë të hulumtimit-shkencor dhe njohuritë e fituara, si dhe projekteve që do të rezultojnë në material dixhital që mund të përdoret për të replikuar projekte të ngjashme nga shkolla të tjera. | 20% |
Totali | 100% |
Për të aplikuar për Sfidën e hulumtuesve të rinj, secili garues duhet:
Formulari i Aplikimit të projektit është i disponueshëm dhe mund të shkarkohet nga faqja e internetit të Fondit përmes butonit“SHKARKO DOKUMENTACIONIN”..
Dorëzimi i aplikacionit të Projektit bëhet duke plotësuar të dhënat themelore dhe duke bashkangjitur aplikacionin e Projektit përmes butonit „APLIKO “..
Fondi mbanë të drejtën të kërkojë dokumentacion shtesë nga garuesi në të gjitha fazat e procedurës. Garuesi është i detyruar të paraqesë dokumentacionin e kërkuar brenda afatit të përcaktuar nga Fondi.
Aplikimi për Sfidën për hulumtuesit e rinj zgjat deri më 20.04.2021 Aplikimi për Sfidën për hulumtuesit e rinj zgjat deri më 20 Prill 2021, duke filluar nga ora 23:59 pasdite. заклучно со 23.59 часот.
Për ndarjen e shpërblimeve do të merren parasysh vetëm ato propozim-projekte që plotësohen në formularin e përcaktuara për këtë sfidë nga Fondi, të paraqitura në mënyrën e mësipërme dhe brenda afatit të dhënë.
Rregullat dhe procedurat për zbatimin, monitorimin dhe mbikëqyrjen e projektit definohen në dokument. Rregullat për organizimin dhe zbatimin e garave ose sfidave për të inkurajuar inovacionin në fushat prioritare të shkencës dhe teknologjisë..
Për të gjitha informacionet shtesë ju mund:
Me qëllim që t’iu ndihmojmë gjatë përgatitjes së propozim-projekteve, për kohëzgjaten e thirrjes së Fondit do të organizojë informacione gjatë thirrjes. Informacionet për këto aktivitete do të publikohen në kohën e duhur në faqen e internetit të Fondit dhe në rrjetet sociale.