Propoint, një kompani e gjelbër që reduktoi emetimet e CO2 diellore me 470 tonë në një vit duke instaluar panele diellore

Propoint është një nga shtypshkronjat më të mira në Maqedoni dhe ka futur novacione teknologjike në treg për 24 vjet duke investuar vazhdimisht në teknologji të reja nga prodhuesit kryesorë evropianë dhe botërorë.

Paralelisht me investimet në shtypjen offset dhe dixhitale, si dhe etiketat e rrotullimit, rritjen e kapacitetit dhe cilësisë, ata vazhdimisht po mendojnë për qëndrueshmërinë energjetike të kompanisë. Përmes investimeve dhe investimeve të fundit në ndryshimet e mënyrës së punës, Propoint po i afrohet nivelit të “100% kompani e gjelbër”, e cila jep kontributin e saj pozitiv në ndryshimin e klimës.

Në “Propoint” u takuam dhe biseduam me Aleksandar dhe Filip Hristovi, pronarë dhe menaxherë të kompanisë.

Vitin e kaluar, shtypshkronja, e bashkëfinancuar nga Fondi për Inovacionin dhe Zhvillimin Teknologjik, investoi në një termocentral diellor me kapacitet 425 kilovat orë. Ata përdorin energjinë e marrë për nevojat e tyre.

Prodhimi i përgjithshëm i energjisë elektrike në vitin 2019 ishte rreth 500 MWh, i cili kontribuoi në 470 ton reduktim të CO2 të dioksidit të karbonit.

“Ne jemi shumë të kënaqur me vendimin për të investuar në termocentralin diellor, i cili është bërë nga panele diellore cilësore me një kapacitet të madh për përdorimin e energjisë diellore, edhe në kushtet dhe periudhat kur nuk ka shumë ditë me diell.”

Nga erdhi motivimi për të hyrë në një projekt të tillë?

Dy motive ishin shumë të rëndësishme në vendimin për këtë investim. Njëra është e natyrës ekonomike, pra zvogëlimi i kostove të funksionimit bazuar në koston e energjisë elektrike. Motivimi i dytë është ndërgjegjësimi për ndikimin e punës sonë në mjedis dhe ndryshimet klimatike. Të udhëhequr nga motivimet dhe përvoja pozitive njëvjeçare e përdorimit të energjisë diellore, doli investimi ynë i radhës, i cili është automjetet elektrike për shpërndarjen e materialeve të shtypura tek blerësi ynë. Ngarkuesit janë në vend, automjetet kanë mbërritur.

Me këtë masë, Propoint po i afrohet qëllimit të vendosur, të jetë një “kompani 100 për qind e gjelbër”, të japë një kontribut serioz në zvogëlimin e ndotjes dhe zvogëlimin e efekteve negative në ndryshimet klimatike, dhe shpresojmë të rrisim ndërgjegjësimin e të gjithë popullsisë. Rreth shtatë vjet është periudha e shlyerjes për termocentralin diellor.

Gjithashtu një fakt i rëndësishëm që dua të theksoj është se ne përdorim makina shumë të sofistikuara dhe bojëra printimi miqësore me mjedisin, të cilat ne përpiqemi të zvogëlojmë ndotjen.

Përveç investimeve intensive në projekte të bazuara në kursimin e energjisë dhe zvogëlimin e ndotjes, çfarë tjetër e bën Propoint unik në treg?

Cilësia e produkteve nga shtypshkronja jonë, e cila kontribuohet nga 65 punonjës, është padyshim tipari për të cilin ne jemi të njohur dhe krenarë. Dhe jo vetëm duke investuar në teknologji, duhet të përmendim se vitet e fundit ne kemi investuar në hapësirën tonë të punës – fabrikë prodhimi, zyra dhe depo me një sipërfaqe totale prej 5200 m2.

Biznesi i shtypjes në të gjithë botën është nën ndikimin e proceseve në rritje të dixhitalizimit. Si sillet Propoint me këto tendenca?

Po, është e vërtetë që industria e shtypjes po përballet me sfida serioze. Avantazhi ynë është se ne monitorojmë nga afër zhvillimin dhe investojmë vazhdimisht në makina të reja dhe teknologji të përparuar që përshtatet me nevojat dhe kërkesat e reja të tregut. Këto tendenca kanë për qëllim rritjen e kërkesës për paketime kartoni dhe etiketa rrotull.

Popullsia e planetit po rritet dhe kërkesa për paketim po rritet. Në kuadrin e fushatës globale për të eleminuar përdorimin e plastikës, e cila konsiderohet ndotësi më i madh për momentin, kërkesa për paketime letre dhe kartoni po rritet.

Struktura e kërkesës për shërbime printimi praktikisht po ndryshon, por ne ndjekim zhvillimin dhe trendin dhe përqendrohemi në pjesën ku kërkesa rritet.