Успешно се одржа уште еден #FITRClassroom со Бјорн Тровери, еден од главните
луѓе кој ги води комуникациите на Фејсбук, кој ни сподели одлични поенти и
стратегии како да одредите дали вашата можност за “real time marketing” вреди
да се спроведе и како да остварите успех со вашиот бренд.
Колку е важно да остварите стратегија на “real time marketing” за вашиот
бренд да успее во одредена индустрија, Бјорн ни претстави преку практичен
пример и реално искуство на брендот RedStripes од Јамајка, кој искористил
реална ситуација за да се поврзи со одреден настан и благодарение на брзата
реакција на маркетинг тимот оствариле огромен успех и поголема препознатливост
на брендот. “Нетрадиционалниот
маркетинг подразбира и нетрадиционални ПР тактики” потенцирше
Бјорн. Тој сподели неколку важни поенти во креирање на стратегија на “real time
marketing”:
Вебинарот заврши со интерактивна сесија и дискусија за предноста на
стратегијата на “real time marketing”. Имаше многубројни прашања на темата, на
која учесниците имаа одлична можност да добијат одговори од вистински
професионалец од областа.
Ве повикуваме на уште еден интересен #FITRClassroom кој ќе се одржи на 03
Март, во 19.00h на платформата ЗУМ. Ќе имате одлична можност да се запознаете
со Џејмс Грегсон, Директор за креативни содржини за дигитални медиуми во ЛЕГО,
кој ќе зборува на тема: “Како
да креирате привлечна содржина за вашата публика на социјалните медиуми”.
Линк за регистрација:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_tbO-VU_VTammOXMLz_NQ4g
ул. ГТЦ, локал 6, Д.Е. 220
1000 Скопје, Р. Северна Македонија
+ 389 (0) 2 314 5258
info@fitr.mk
Работно време: понеделник – петок
08:30 – 16:30 часот
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.