Thanos - DataMind, një platformë për profilizimin dinamik të përdoruesve

Ndani me ne disa informacione në lidhje me kompaninë tuaj, kur është themeluar, aktiviteti parësor, klientët aktualë apo të ngjashëm, ose nëse është krijuar rishtas, cila është struktura dhe nga kush është themeluar?

Thanos është një kompani e sapokrijuar, portofoli i shërbimeve të së cilës kryesisht konsiston në optimizimin e proceseve të punës dhe arritjen e efektivitetit më të lartë në realizimin e tyre. Përmes zbatimit të metodologjive specifike shkencore, të kombinuara me përvojën tonë shumëvjeçare në inxhinierinë e softuerit dhe analizën e biznesit, mund të themi se ne ofrojmë një zgjidhje të plotë për transformimin e suksesshëm të biznesit të kompanive.

Mund të na tregoni më shumë për projektin për të cilin keni marrë financime nga FIZHT?

Bazuar në njohuritë tona specifike dhe analizën e bërë të biznesit, ne kemi identifikuar mundësitë e tregut në mbështetjen e kompanive në procesin e tyre të transformimit dixhital, ose më saktë, mbështetjen për transformimin dixhital të suksesshëm dhe efektiv.

Për këtë qëllim, koncepti pas DataMind si një platformë është përcaktuar. Përdorimi i tij do t’i lejojë kompanitë të kuptojnë se si klientët e tyre potencialë dhe aktualë përdorin shërbimet e tyre, dhe bazuar në ato të dhëna, kompanitë mund të marrin vendime strategjike të biznesit për të përmirësuar shërbimet.

Në një kontekst biznesi, DataMind do t’u mundësojë kompanive të bëjnë profilizim dinamik të përdoruesve, bazuar në gjurmën dixhitale që ata lënë me përdorimin e shërbimeve të tyre.

Përfitimet e përdorimit të DataMind janë të shumëfishta, të tilla si:

identifikimi i proceseve joefektive, ose proceseve që kërkojnë më shumë kohë për t’u përfunduar;

-gjetja e arsyeve për transformimin joefikas nga një përdorues potencial në një përdorues të vërtetë;

-gjetja e mundësive për përmirësime të ardhshme të përvojës së përdoruesit në përdorimin e shërbimeve të kompanive;

  • gjetja e shërbimeve dhe mundësive të reja, bazuar në gjurmën dixhitale të vëzhguar, dhe shumë përfitime të tjera.

Sa gjatë dhe në çfarë mase po zhvillohet? Kur më së shpejti mund të presim një MVP nga një produkt i disponueshëm për publikun?

Platforma DataMind është në fillimet e saj. Sipas vizionit të përcaktuar për këtë produkt, ne përcaktuam specifikat e të ashtuquajturës Produkti i prapambetur, me data të përcaktuara të përfundimit të zhvillimit duke ndjekur një qasje të shkathët për të punuar. Sa i përket MVP -së, e njëjta gjë duhet të pritet në një periudhë prej 10 muajsh, sapo të fillojë procesi i zhvillimit.

Sa do t’ju ndihmojë financimi shtesë nga FIZHT? Në cilat pjesë të projektit do t’ju ndihmojnë financat nga Fondi?

Fondet e marra nga FIZHT janë të një rëndësie të veçantë për ne për realizimin e idesë sonë. Sipas nevojave dhe afateve të propozuara, këto fonde do të përdoren për punësimin e personave shtesë të përshtatshëm të cilët do të udhëheqin realizimin e projektit.

A është produkti / shërbimi që planifikoni të zhvilloni një treg vendas apo ndërkombëtar? Cili është grupi juaj kryesor i synuar?

Duke pasur parasysh faktin se platforma jonë do të jetë e bazuar në ueb dhe e dizajnuar për kompanitë që ofrojnë shërbime të tregtisë elektronike si industri, fokusi ynë është në tregun ndërkombëtar. Sigurisht, ky zgjerim i tregut ndërkombëtar do të realizohet në fazat e duhura të përcaktuara (sipas rajoneve) sapo të përfundojë procesi i zhvillimit.