Jetminds - platforma e parë arsimore dixhitale në vend që ofron materiale arsimore cilësore

Pas shpërthimit të koronavirusit, ekipi i Jetmindes i ofroi platformën e tyre arsimore Ministrisë së Arsimit falas, por nuk mori asnjë përgjigje, as nuk u kontaktuan më pas. Nga ana tjetër, bashkëpunimi i tyre me Fondin e Inovacionit vazhdoi. Ekipi i Jetminds thotë se mbetet në dispozicion të Departamentit të Arsimit.

Për cilësinë e arsimit tonë, atë klasik para pandemisë, por edhe për mësimin online, i cili u imponua si një masë e nevojshme kundër krizës, për nevojën për mësime private që janë luks për shumicën e familjeve dhe për kontributin e tyre në arsimimi në vend përmes platformës JetMinds. e cila është kryesisht falas për përdoruesit, dhe është krijuar me mbështetjen e FIZHT ne flasim me Stefan Jovanovski, kreu i Sigmoid / JetMinds.

Për shkak të pandemisë, ky vit shkollor bazohet kryesisht në mësimin në distancë, mësimin online. Platforma juaj JetMinds (JetMinds.org) ka funksionuar që nga viti 2019 kur ende nuk kishte nevojë për këtë lloj mësimi. Si e “lançove” veten në treg? Cili është interesi për platformën, dmth sa përdorues ka?

  • Vërtetë, ne kemi punuar në Jetmines që nga viti 2017. Ne filluam me një prototip funksional, dhe për habinë tonë morëm mbështetje nga Fondi i Inovacionit pak më vonë në 2018. Sigurisht, ishte një trampolinë e madhe. Ekipi u zgjerua në 20 persona, përfshirë profesorë universitarë, specialistë të lartë nga Byroja për Zhvillimin e Arsimit, por edhe të rinj të diplomuar nga FINKI / PMF dhe fakultete të tjera. Pra, ne krijuam një hibrid midis përvojës dhe inovacionit përsa i përket materialeve edukative që kemi zhvilluar.

Materiali në vetvete u zhvillua gradualisht, dmth zakonisht me katër ose pesë versione për çdo mësim, të gjitha në mënyrë që të sigurohet që të mos ketë kompromis midis sasisë dhe cilësisë së mësimeve.

Jetmines filloi zyrtarisht në dhjetor 2019. Deri në Mars 2020, ne tashmë kishim më shumë se 10,000 përdorues aktivë.

Kur shpërtheu kriza Covid-19, ne ishim platforma e vetme në vend që ishte plotësisht funksionale. Ne gjithashtu iu përgjigjëm thirrjes së shtetit për të kontribuar në zgjidhjen e problemit, kështu që në mes të marsit 2020 ne hapëm sistemin pa pagesë për të gjithë studentët.

Gjatë kësaj kohe mijëra fëmijë studiuan në Jetmines kur nuk kishte mungesë alternativash. Pra, ne mendojmë se është një shembull i mirë i një produkti fillestar, pra një produkti fillestar i mbështetur nga FIZHT, i cili prapë doli të ishte i suksesshëm që në fillim.

Në të njëjtën kohë, ne dëshirojmë të theksojmë se në atë periudhë ne i kishim dërguar një ofertë Ministrisë së Arsimit në të cilën ne morëm përsipër t’i shërbejmë tregut maqedonas falas për aq kohë sa të zgjasë kriza.

Megjithatë, nuk ka pasur asnjë përgjigje nga zyra e ministrit të atëhershëm. Përkundrazi, u vendos që të zhvillohej një platformë e re. Një kontraktues u përzgjodh në një mënyrë mjaft jo transparente, pa asnjë njoftim apo tender. Të gjithë i panë rezultatet. Mësimet u bënë shpejt, të drejtat e autorit të profesorëve u abuzuan, reagimet nga disa ambasada për shkak të përdorimit të programeve të palicencuara, si dhe fondet e shpenzuara nga taksapaguesit maqedonas, të cilat ende nuk janë të qarta se sa arrijnë. Ne besojmë se disa nga institucionet shtetërore kanë dështuar këtu.

Duhet të jemi të sinqertë, në të gjithë procesin kemi pasur mbështetje të vazhdueshme nga Fondi i Inovacionit, përmes fushatave të marketingut, organizimit të takimeve joformale…

Për shembull, në Bullgarinë fqinje, në vend që të nacionalizohej tregu si në vendin tonë, shteti mbështeti një kompani fillestare lokale (ucha.se), e cila sot me shpenzimet e saj arriti të zgjerohet në Rumani. Ajo kompani sot punëson më shumë njerëz, me paga më të larta dhe paguan më shumë taksa.

Nga vjen ideja për platformën, si funksionon, a është e azhurnuar me programin arsimor zyrtar në vend?

– Ideja për Jetmines erdhi shumë natyrshëm … Kam përdorur platforma intensive si Coursera dhe edX gjatë studimeve të mia pasuniversitare në statistikë në Shkup. Pra, edhe pse kam studiuar në UKIM, prapë kam pasur mundësinë të jem i përditësuar online me teknologjitë më të fundit përmes ligjëratave nga disa prej universiteteve më të mira në botë si Stanford, MIT, Harvard, etj. Aftësitë që kam fituar kryesisht në këto platforma, në vend se në studime me kohë të plotë, më mundësuan të vazhdoj të punoj si shkencëtar i të dhënave në selinë e Societe Generale në Paris. Thjesht nga një perspektivë, bëhet fjalë për 2014/5, kur tema nuk ishte aspak e rëndësishme në Maqedoni.

Disa vjet më vonë, ne biseduam me themeluesit e tjerë se si po dështonte sistemi arsimor, veçanërisht lëndët STEM si matematika dhe si prindërit detyrohen t’i dërgojnë fëmijët e tyre në mësime private nëse duan të marrin rezultate.

Prandaj lind ideja që të përpiqemi të krijojmë një platformë ku çdo fëmijë mund të marrë përvojën që do të kishte në një klasë private, për secilën lëndë nga shkolla, por edhe në gjuhën amtare dhe kurrikulën zyrtare të shkollës.

Siç thashë, ne filluam në Dhjetor 2019 dhe gjatë semestrit dimëror në 2020 platforma u përdor në mënyrë aktive nga pak më shumë se 20,000 studentë.

Reagimet nga përdoruesit ishin jashtëzakonisht pozitive dhe u ndanë nga një numër shkollash, si dhe komuna dhe media si një burim për mësimin në distancë.

Me versionin falas të Jetmines, përdoruesit kanë qasje në të gjitha përzgjedhjet e videove në platformë. Sidoqoftë, ekziston një kufi ditor prej 3 mësimesh me veçori të plota. Pasi të tejkalohet ky kufi, platforma lejon që vetëm 60 sekondat e para të mësimeve të shikohen falas. Kufiri rivendoset në mesnatë.

Me paketën premium Jetmindes, përdoruesit marrin qasje të pakufizuar në mësime, aftësinë për të zgjidhur pyetje, qasje në analitikë të detajuar për mësimin e tyre dhe mësim pa reklama.

Çfarë mendoni se është vendimtare për studentët, prindërit dhe mësuesit që të vendosin të përdorin këtë platformë duke qenë se ajo e Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës tashmë është shfaqur, përmes së cilës studentët ndjekin mësimet?

– Sistemi arsimor është diçka që mbulon shumë gjëra. Platforma e zhvilluar nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës është në thelb një masë kundër krizës. Shtë bërë në një periudhë prej 2 javësh, kështu që pritet që të ketë shumë lëshime. Por edhe nëse ato nuk do të ekzistonin, platforma MAS është një reflektim i sistemit arsimor ekzistues. Për të qenë realistë, ne kishim një problem me sistemin arsimor edhe para krizës së shkaktuar nga kojota.

Nuk është rastësi që studentët të cilëve u mungon talenti në një lëndë të caktuar bëhen studentë të shkëlqyer pasi fillojnë të ndjekin mësimet private. Nuk është rastësi që shkollat ​​e mesme private dërgojnë një numër të madh disproporcionalisht të studentëve në universitetet më të mira në botë. Sfida nuk është arsimimi. Sfida është se si të merrni një arsim të mirë. Ne përqëndrohemi në një problem specifik – si të simulojmë përvojën që një student do të kishte në një mësim privat me një mësues të mirë përmes teknologjisë.

Ka pasur një studim të gjerë që nga vitet 1980, i njohur si Problemi i Bloomov 2-Sigma, i cili tregon se një student që merr pjesë në një klasë private arrin rezultate më të mira se 90% e studentëve që ndjekin një klasë standarde. Kjo është deri diku e pritshme, nëse marrim parasysh se në një klasë standarde mësuesi jep mësim për një nxënës me nivel mesatar të njohurive, ku nxënësit me pak njohuri humbin lehtësisht në mësim, domethënë nxënësit më të mirë mërziten si ekstremi i kundërt. Mësuesi privat mund të vlerësojë drejtpërdrejt nivelin e njohurive të studentit, dhe kështu të rregullojë mësimin. Pra, si shoqëri ne e kemi ditur prej kohësh se çfarë nevojitet për të arritur rezultate drastikisht më të mira në arsim.

Problemi thelbësor është se si të sigurohet një mësues i mirë privat për secilin fëmijë, në secilin rast, por edhe financiarisht i pranueshëm. Cili është pozicioni juaj?

– Ne besojmë se e vetmja mënyrë që është e përshtatshme është duke aplikuar teknologjinë. Actuallyshtë në fakt një temë e zakonshme e përparimit në çdo industri. Zgjidhja e industrisë së transportit nuk ishte një kalë më i shpejtë një shekull më parë, por teknologji të reja në formën e trenave / makinave / aeroplanëve. Në mënyrë të ngjashme, ne nuk mund të sigurojmë një mësues privat për çdo fëmijë, por mund të përdorim teknologji që do të simulojnë përvojën e të mësuarit me një mësues të mirë privat.

Në këtë drejtim, po, ne mendojmë se jemi në rrugën e duhur për të bërë një produkt që bën një ndryshim thelbësor në fushën e arsimit. Numri i përdoruesve që kemi, si dhe abonimet, tregojnë se një pjesë e mirë e prindërve gjithashtu e kuptojnë këtë. Sigurisht që jemi shumë mirënjohës për mbështetjen e tyre.

Ju e zhvilluat projektin me mbështetjen e FIZHT. Nga se përbëhej dhe sa i rëndësishëm ishte për ju?

Vërtetë, në dy raste kemi marrë mbështetje nga Fondi i Inovacionit. Pa mbështetjen e FIZHT është e sigurt të thuhet se Jetmindes nuk do të ishte ajo që është sot. Ndoshta kur shikoni filma për shfaqjen e kompanive si Facebook ose Apple, i gjithë procesi duket se ndodh brenda natës dhe është rezultat i një personi gjenial. Në praktikë, zhvillimi i produktit është një përpjekje ekipore dhe kërkon burime të konsiderueshme.

Pa të ashtuquajturën Sand Hill Road ose Venture Capital Industry, nuk do të kishte Silicon Valley. Izraeli nuk do të ishte një nga udhëheqësit në teknologji pa fondin shtetëror të tualetit – Yozma. Ne nuk kemi pse të shkojmë më larg se rajoni, Bullgaria krijoi një gjendje shpërthimi të bizneseve të reja me dy fondet e tyre VC në të njëjtën periudhë, ndërsa nuk kishte industri startup në Maqedoni. Kjo situatë ka zhvendosur ndjeshëm status quo -në në vendin tonë nga Fondi i Inovacionit.

Ajo që ishte një përvojë interesante për ne është se ne nuk prisnim përgjigje pozitive nga Fondi fare. Ne aplikuam për herë të parë në maj / qershor 2018 dhe u refuzuam. Në vendin tonë filluan të shfaqen dyshime se, si çdo gjë tjetër në Maqedoni, procesi ishte i manipuluar. Sidoqoftë, ne u përpoqëm përsëri dhe për herë të dytë hymë në një rreth të ngushtë. Ne patëm një intervistë mjaft të tensionuar me Komitetin e Investimeve. Kur lamë intervistën, ishim të sigurt se nuk do të kishim një investim, por u befasuam pozitivisht një muaj më vonë. Ne ndoshta u testuam se sa mirë do të mbronim vizionin që qëndron pas produktit.

Dëshirojmë të theksojmë se mbështetja nuk ishte vetëm financiare. Fondi gjithashtu na mbështeti nga pikëpamja e marketingut, përmes rrjetëzimit, takimeve joformale dhe në shumë mënyra të tjera. Shpresojmë se ata do të vazhdojnë të punojnë për një kohë të gjatë, dhe se disa nga produktet që ata mbështesin do të bëhen kompani të mëdha në Maqedoni. Nëse shikoni indeksin MBI-10, është pak dëshpëruese që shihni vetëm kompani të prodhuara në vendin e mëparshëm. Ne do të donim që disa nga kompanitë e mbështetura nga Fondi të ishin katalizatorë për këto ndryshime.

Pikëpamja juaj, duke pasur parasysh se pikëpamjet në shoqëri janë të ndara, sa është vendi gati për këtë lloj mësimi, sa përpjekje bëhen për ta bërë këtë model arsimor të funksionojë, cili është roli i prindërve, çfarë thonë trendet botërore….

– Ne jemi pjesërisht të shqetësuar për perceptimin që është shfaqur muajt e fundit se arsimi online është një arsimim me cilësi të dobët. Problemi me këtë perceptim është se arsimi online ka filluar të lidhet me masat e shtetit kundër krizës. Ne mendojmë se është e gabuar. Jetminet ekzistonin në treg edhe para krizës. Kishte materiale arsimore me cilësi të lartë, një platformë plotësisht funksionale dhe në të njëjtën kohë shërbimi nuk ra kurrë. Klientët tanë morën shërbime cilësore edhe para krizës. Kjo nuk është asgjë spektakolare, por pritet nga një kompani e sektorit privat.

Në një shoqëri kapitaliste, shtetet nxisin zhvillimin, por kompanitë janë shtytësit kryesorë të inovacionit. Imagjinoni se si do të dukej një makinë elektrike sot nëse do të prodhohej nga Departamenti Amerikan i Energjisë në vend të Tesla? Si do të dukeshin rrjetet sociale nëse do të zhvilloheshin nga Ministria e Mbrojtjes në vend të Facebook? Si do të dukej darka juaj nëse do të prodhohej nga Ministria e Bujqësisë?

Ne në Maqedoni, sa i përket arsimimit, sot kemi situatën e kundërt. Shteti ka rritur fushëveprimin e asaj që nënkupton sistemi arsimor. Për shkak të kësaj, ai bëri ndryshime në ligje. Në të njëjtën kohë, ajo përmbyti hapësirën mediatike me njoftime PR, të cilat i dhanë përshtypjen shoqërisë se nuk ka alternativë, gjë që nuk është e vërtetë. Nëse justifikimi për këtë është ekzistenca e një krize, mirë. Sidoqoftë, siç thamë më parë, shikoni veprimet e Bullgarisë fqinje dhe mbështetjen e një startupi lokal në një situatë identike. Lexoni se si Shtetet e Bashkuara përdorën Luftën e Dytë Botërore për të kapërcyer Depresionin e Madh duke përfshirë sektorin privat në prodhimin e makinerive ushtarake. Nëse duam arsim cilësor dhe paga të larta, atëherë duhet të mbrojmë kompanitë. Përndryshe ne do të punojmë për kompanitë e huaja me çmimin më të ulët të mundshëm.

Ndoshta kabineti i ri në Ministrinë e Arsimit dhe Shkencës nuk është i njohur me Jetminds. Në këtë drejtim, ne si kompani mbetemi të hapur për bashkëpunim sepse besojmë se mund të kontribuojmë ndjeshëm në avancimin e arsimit online sot.

Со премиум пакетот наЏетмајндс, корисниците добиваат неограничен пристап до лекциите, можност да решаваат прашања, пристап до детална аналитика за нивното учење, како и учење без реклами.

Што сметате дека е клучно за учениците, родителите и наставниците да се одлучат за користење на оваа платформа со оглед дека веќе се појави и онаа на МОН, преку која учениците следат настава?

– Образовниот систем е нешто што опфаќа многу работи. Платформата што ја разви МОН во суштина е антикризна мерка. Беше направена во период од 2 недели, така што за очекување е дека ќе има многу пропусти. Но дури и да ги немаше, платформата на МОН е рефлексија на постојниот образовен систем. Да бидеме реални, ние имавме проблем со образовниот систем и пред кризата предизвикана од ковид.

Не е случајно кога учениците што навидум немаат талент по одреден предмет стануваат одлични ученици откако ќе почнат да посетуваат приватни часови. Ниту е случајно што приватните средни училишта испраќаат диспропорционално поголем број ученици на најдобрите универзитети во светот. Предизвикот не е образование. Предизвикот е како до добро образование. Ние се фокусираме на еден конкретен проблем – како да го симулираме искуството што би го имал ученик на приватен час со добар тутор преку технологија.

Постои опсежна студија уште од 1980-те години, позната како Блумов 2-Сигма проблем, која укажува дека ученик кој посетува приватен час постигнува подобри резултати од 90% од учениците кои посетуваат стандарден час. Ова е до одреден степен и за очекување, доколку земеме предвид дека на еден стандарден час професорот предава за ученик со средно ниво на познавање, при што учениците што имаат малку познавања лесно се губат во лекцијата, односно на најдобрите ученици таа им е здодевна како спротивен екстрем. Приватниот тутор може да го процени нивото на знаење на ученикот непосредно, па така и да го приспособи предавањето. Така што, како општество веќе одамна знаеме што е потребно за да постигнеме драстично подобри резултати во образованието.

Суштинскиот проблем е како да обезбедиме добар приватен тутор за секое дете, по секој предмет, но и финансиски прифатлив. Кој е вашиот став?

– Сметаме дека единствениот начин што е соодветен е со примена на технологијата. Тоа е всушност заедничка тема на прогресот во секоја индустрија. Решението на транспортната индустрија не било побрз коњ пред еден век, туку нови технологии во форма на возови/автомобили/авиони. Слично, не можеме да обезбедиме приватен тутор за секое дете, но можеме да користиме технологии кои ќе го симулираат искуството на учење со добар приватен тутор.

Во таа насока, да, сметаме дека сме на добар пат да направиме продукт што прави суштинска разлика во областа на образованието. Бројот на корисниците што ги имаме, како и претплатите, укажуваат дека добар дел од родителите исто така го разбираат тоа. Ние секако сме им многу благодарни за поддршката.

Проектот го развивте со поддршка од ФИТР. Во што се состоеше таа и колку ви беше од значење?

Точно, на два наврати добивме поддршка од страна на Фондот за иновации. Без поддршката од страна на ФИТР може слободно да се каже дека Џетмајндс немаше да биде она што е денес како продукт. Можеби кога се гледаат филмови за настанокот на компании како Фејсбук или Епл, целиот процес изгледа дека се случува преку ноќ и дека е резултат на еден генијален човек. Во пракса, развојот на продукти е тимска работа и бара значителни ресурси.

Без т.н. Сенд Хил роуд или Венчр капитал индустријата, не би постоела Силиконската долина. Не би бил ниту Израел еден од лидерите во технологија без државниот ВЦ фонд – Јозма. Не мора да одиме и подалеку од регионот, Бугарија направи состојба на експлозија од стартапи со нивните два VC фондови во истиот период додека не постоеше стартап индустрија во Македонија. Ваквата состојба кај нас од статус кво ја помести значително Фондот за иновации.

Она што беше за нас интересно искуство е што воопшто не очекувавме позитивен одговор од Фондот. Аплициравме за првпат во мај/јуни 2018 и бевме одбиени. Почнаа да се јавуваат сомнежи и кај нас дека, како и сѐ друго во Македонија, процесот е наместен. Меѓутоа, пробавме уште еднаш и вториот пат влеговме во потесен круг. Имавме прилично тензично интервју со Инвестицискиот комитет. Кога излеговме од интервјуто, бевме сигурни дека нема да добиеме инвестиција, но бевме позитивно изненадени еден месец подоцна. Веројатно бевме тестирани колку добро ќе ја одбраниме визијата зад продуктот.

Би сакале да нагласиме дека поддршката не беше само финансиска. Фондот нè поддржа и од маркетинг-аспект, со вмрежување, неформални средби и на повеќе други начини. Се надеваме дека ќе продолжат со работа уште долго, како и дека дел од продуктите што ги поддржуваат ќе станат големи компании во Македонија. Ако го погледнете МБИ-10 индексот, по малку депресивно е тоа што гледате само компании направени во претходната држава. Би сакале да видиме дел од компаниите поддржани од Фондот да бидат катализатор на овие промени.

Ваше видување, со оглед дека ставовите во општеството се поделени, колку земјава е подготвена за ваков тип на настава, колку се прават напори да профункционира ваквиот образовен модел, каква е улогата на родителите, што велат светските трендови….

– Ние сме делумно загрижени во однос на перцепцијата што се создаде последните неколку месеци дека онлајн образованието е неквалитетно образование. Проблемот со оваа перцепција е што онлајн образованието почна да се поврзува со антикризните мерки на државата. Сметаме дека тоа е погрешно. Џетмајндс постоеше на пазарот и пред кризата. Располагаше со високо квалитетни едукативни материјали, целосно функционална платформа и воедно сервисот никогаш не падна. Нашите корисници и пред кризата добиваа квалитетна услуга. Тоа не е ништо спектакуларно, туку е за очекување од компанија од приватниот сектор.

Во едно капиталистичко општество, државите го поттикнуваат развојот, но компаниите се главните двигатели на иновациите. Замислете како ќе изгледаше електричниот автомобил денес ако го правеше Министерството за енергија на САД наместо Тесла? Како ќе изгледаа социјалните мрежи ако ги развиваше Министерството за одбрана наместо Фејсбук? Како би изгледала вашата вечера ако беше произведена од Министерство за земјоделие?

Ние во Македонија, во однос на образованието, денеска имаме обратна состојба. Државата го зголеми опсегот на тоа што значи образовен систем. Поради тоа направи и промени во законите. Воедно, го преплави медиумскиот простор со ПР-објави, кои дадоа дојам во општеството дека не постои алтернатива, што не е точно. Ако изговорот за тоа е постоењето на криза, во ред. Меѓутоа, како што кажавме и претходно, погледнете ги постапките на соседна Бугарија и поддршката на локален стартап во една идентична состојба. Прочитајте како САД ја имаат искористено Втората светска војна за надминување на Големата депресија со ангажирање на приватниот сектор во производството на воената машинерија. Доколку сакаме квалитетно образование и високи плати, тогаш мораме да ги заштитиме компаниите. Во спротивно ќе работиме за странски компании за најниска можна цена.

Можеби новиот кабинет во МОН не е запознаен со Џетмајндс. Во таа насока, ние како компанија остануваме отворени за соработка бидејќи сметаме дека можеме да придонесеме значително многу во унапредување на онлајн-образованието и денес.